Avoin työpaikka:

Kirjanpitäjä

Kemi

Rätinki on nykyaikainen ja kasvuhakuinen taloushallinnon asiantuntijakonserni. Tilitoimistopalveluiden lisäksi tarjoamme asiakkaillemme monipuoliset asiantuntijapalvelut sekä edistykselliset sähköisen taloushallinnon ratkaisut. Olemme erityisesti pienten ja keskisuurten yritysten taloushallinnon kumppani. Tehtävämme on tuottaa yrittäjille olennainen informaatio ajallaan, vaivattomasti ja kustannustehokkaasti.

Olemme nykyään osa Aallon Groupia. Aallon tilitoimistot palvelevat asiakkaita yli 300 taloushallinnon osaajan voimin valtakunnallisesti.  Meille keskeisiä toimintaperiaatteita ovat henkilökohtainen palvelu, ammattiylpeys ja nykyaikaiset työmenetelmät. Lisätietoja löydät osoitteesta: https://www.ratinki.fi/

 

Haemme nyt  aikaansaavaa ja oma-aloitteista

Kirjanpitäjää

Kemin toimistollemme. Työssäsi vastaat Meri-Lapin alueen asiakasyritystemme kirjanpitotöistä. Työ sisältää kuukausikirjanpitojen ja tilinpäätösten laadinnan lisäksi jatkuvaa neuvontaa sekä asiakkaiden tukemista moninaisissa taloushallinnon ja liiketoiminnan kysymyksissä. Tehtävä on taloushallinnon asiantuntijatehtävä, jossa asiakassuhteiden ylläpitäminen ja syventäminen ovat tärkeitä mittareita työssä onnistumiselle.

Tukenasi tehtävässä ovat loistavat kollegat Kemin toimistolla ja laajemmin muissa toimipisteissämme ympäri Suomen. Tehtävässä pärjää hyvin suomen kielellä, englannin kielen taito katsotaan eduksi.

Mitä toivomme sinulta?

  • Tehtävään soveltuva koulutus (esim. Merkonomin tai Tradenomin tutkinto)
  • Itsenäistä ja oma-aloitteista työskentelyotetta
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja
  • Kokemusta monipuolisista taloushallinnon tehtävistä

Meille ehdottomasti tärkeintä on positiivinen ja ratkaisukeskeinen asenne – sillä pärjää jo pitkälle!

Miksi Rätinki?

Meillä pääset toimimaan itsenäisessä roolissa monien mielenkiintoisten asiakasyritysten kanssa. Työtehtävät ovat monipuolisia, haastavia ja innostavia. Olemme jatkuvasti kasvava ja kehittyvä organisaatio, jossa on mahdollisuus edetä ja kehittää ammattitaitoaan.

Tarjoamme työntekijöillemme tehokkaat työvälineet, henkilökohtaisen ergonomian mukaan räätälöidyt työpisteet, kilpailukykyisen palkan, etätyömahdollisuuden ja erinomaiset työsuhde-edut, kuten kattavan työterveyshuollon sekä liikunta- ja kulttuurietuja. Järjestämme vuosittain vapaamuotoisempia aktiviteetteja, tiimipäiviä, koko talon tapahtumia ja monia muita juhlan hetkiä. Työssä viihtyminen on meille tärkeää!

 

Kiinnostuitko? Lähetä CV:si ja hakemuksesi 2.5.2021 mennessä sähköpostitse. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Sari Eilittä p. 0400 259 994 / sari.eilitta@ratinki.fi

Pyydä tarjous

Pyydä tarjous yrityksesi taloushallinnosta alla olevalla lomakkeella tai olemalla yhteydessä suoraan myyntiimme:
040 718 9756 | myynti@ratinki.fi

  • Kun lähetät lomakkeen, asiantuntijamme on sinuun yhteydessä arkisin 24h kuluessa. Lomakkeen lähettämällä hyväksyt tietosuojaselosteemme.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.