Avoin työpaikka:

Palkanlaskija

Oulu

Aallon Rätinki on nykyaikainen ja kasvuhakuinen taloushallinnon asiantuntijakonserni. Tilitoimistopalveluiden lisäksi tarjoamme asiakkaillemme monipuoliset asiantuntijapalvelut sekä edistykselliset sähköisen taloushallinnon ratkaisut. Olemme osa Aallon Groupia. Aallon tilitoimistot palvelevat asiakkaita yli 350 taloushallinnon osaajan voimin valtakunnallisesti.  Meille keskeisiä toimintaperiaatteita ovat henkilökohtainen palvelu, ammattiylpeys ja nykyaikaiset työmenetelmät. Lisätietoja löydät osoitteesta: https://www.ratinki.fi/ ja https://www.aallongroup.fi/

Haemme nyt kasvavaan joukkoomme Palkanlaskijaa Oulun toimistollemme.

Tehtävänkuvaus

Työssäsi vastaat itsenäisesti asiakasyritystemme palkkahallinnosta. Työ sisältää palkanlaskentaa, viranomaisilmoittamista sekä asiakkaiden neuvontaa ja tukemista moninaisissa palkkahallinnon kysymyksissä.  Tehtävä on asiantuntijatehtävä, jossa asiakassuhteiden ylläpitäminen ja syventäminen ovat tärkeitä mittareita työssä onnistumiselle.

Tukenasi tehtävässä ovat loistavat kollegat palkkatiimissä Oulun toimistolla ja laajemmin muissa toimipisteissämme ympäri Suomen. Tehtävässä pärjää hyvin suomen kielellä, englannin kielen taito katsotaan eduksi.

Mitä toivomme sinulta?

-Tehtävään soveltuva koulutus (esim. Merkonomin tai Tradenomin tutkinto)

-Kokemusta palkanlaskennan tehtävistä

-Ohjelmisto-osaamista (esim. Mepco, Fivaldi tai Netvisor)

-Positiivista ja ratkaisukeskeistä asennetta

-Itsenäistä ja oma-aloitteista työskentelyotetta

-Pidät asiakkaiden kanssa työskentelystä ja omaat hyvät vuorovaikutustaidot

Voit olla kokenut tai muuten sopivia näyttöjä omaava palkkahallinnon osaaja. Hyvän taustan tarjoaa esimerkiksi aiempi työskentely tilitoimistoympäristössä asiakasvastuullisessa roolissa. Ehdottomasti tärkeintä on positiivinen ja ratkaisukeskeinen asenne!

Miksi Aallon Rätinki?

Meillä pääset tekemään töitä itsenäisessä roolissa monien mielenkiintoisten asiakasyritysten kanssa. Työtehtävät ovat monipuolisia, haastavia ja innostavia. Olemme jatkuvasti kasvava ja kehittyvä organisaatio, jossa on mahdollisuus edetä ja kehittää ammattitaitoaan. Kannustamme mm. PHT-tutkinnon suorittamiseen ja vastaamme tutkinnon suorittamisesta aiheutuvista kustannuksista.

Tarjoamme työntekijöillemme tehokkaat työvälineet, uuden upean toimitilan, henkilökohtaisen ergonomian mukaan räätälöidyt työpisteet, kilpailukykyisen palkan, etätyömahdollisuuden ja erinomaiset työsuhde-edut, kuten kattavan työterveyshuollon sekä liikunta- ja kulttuurietuja.  Järjestämme vuosittain vapaamuotoisempia aktiviteetteja, tiimipäiviä, koko talon tapahtumia ja monia muita juhlan hetkiä. Työssä viihtyminen on meille tärkeää!

Hakeminen

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi 8.5.2022 mennessä sähköisesti tästä linkistä: https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?caccbc8e. Paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Miisa Paldanius p. 040 3100 217 / miisa.paldanius@aallon.fi

Pyydä tarjous

Pyydä tarjous yrityksesi taloushallinnosta alla olevalla lomakkeella tai olemalla yhteydessä suoraan myyntiimme:
040 718 9756 | myynti@ratinki.fi

  • Kun lähetät lomakkeen, asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä ja laatii yrityksellesi tarjouksen. Lomakkeen lähettämällä hyväksyt tietosuojaselosteemme.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.