30.5.2019 | Ajankohtaista

Rätinki on nykyaikainen ja kasvuhakuinen taloushallinnon asiantuntijakonserni. Tilitoimistopalveluiden lisäksi tarjoamme asiakkaillemme monipuoliset asiantuntijapalvelut sekä edistykselliset sähköisen taloushallinnon ratkaisut. Olemme erityisesti pienten ja keskisuurten yritysten taloushallinnon kumppani. Tehtävämme on tuottaa yrittäjille olennainen informaatio ajallaan, vaivattomasti ja kustannustehokkaasti.

Palvelemme asiakkaitamme 37 taloushallinnon osaajan voimin 9 toimipisteessä Pohjois-Suomessa, 25 vuoden kokemuksella. Yhtiön omistaa toimiva johto, joka osaltaan kertoo siitä sitoutuneisuudesta, jolla asiakkaitamme palvelemme. Meille keskeisiä toimintaperiaatteita ovat henkilökohtainen palvelu, ammattiylpeys ja nykyaikaiset työmenetelmät.

Haemme nyt kasvavaan joukkoomme aikaansaavaa ja tavoitteellista Toimistopäällikköä Kemin toimistollemme.

Tehtävänkuvaus

Työssäsi vastaat kokonaisvaltaisesti Kemin yksikön toiminnasta ja sen tuloksesta. Tehtävä on taloushallinnon asiantuntijatehtävä, johon sisältyy myös esimiehenä toimiminen yksikön kirjanpitäjille. Asiakassuhteiden ylläpitäminen ja syventäminen sekä alueellinen kasvu ovat tärkeitä mittareita työssä onnistumiselle.

Toimit läheisessä yhteistyössä muiden kollegoidesi kanssa ja olet heihin yhteydessä säännöllisesti. Konsernissa muissa vastaavissa tehtävissä toimivien tuki on käytettävissäsi. Työnkuva on monipuolinen ja se sisältää esimiestyön ja asiakasyritystemme taloushallinnon rutiinien järjestämisen lisäksi esim. talouslukujen analysointia, asiakashankintaa, tarjousten ja sopimusten laatimista sekä yleensäkin tiivistä vuorovaikutusta asiakasyrittäjiemme kanssa. Tehtävässä pärjää hyvin suomen kielellä, englannin kielen taito katsotaan eduksi.

Avaimet tehtävässä menestymiseen

Henkilönä olet reipas ja oma-aloitteinen sekä pidät asiakkaiden kanssa työskentelystä. Arvostamme vastuullista työskentelyotetta, hyvää pelisilmää esimies- ja asiakastyöhön sekä ratkaisukeskeisyyttä. Juokseva kirjanpito ja tilinpäätökset ovat sinulla hyvin hallussa ja osaat tulkita ja analysoida niiden tarjoamaa informaatiota asiakkaillemme.

Odotamme, että sinulla on tehtävään soveltuva koulutus (esim. Tradenomi / KTM) sekä aiempaa kokemusta monipuolisista taloushallinnon tehtävistä. Hyvän taustan tarjoaa esimerkiksi aiempi työskentely tilitoimistoympäristössä, asiakasvastuullisessa roolissa. Voit olla jo valmiiksi kokenut ja roolissasi viihtyvä esimies tai sinulla on muutoin näyttöä esimies- ja asiakasvastuullisissa rooleissa tarvittavista kyvyistä. Tehtävään on mahdollisuus myös kasvaa, ehdottomasti tärkeintä on positiivinen ja reipas asenne!

Miksi Rätinki?

Meillä pääset tekemään töitä monien mielenkiintoisten asiakasyritysten kanssa. Työtehtävät ovat monipuolisia, haastavia ja innostavia. Olemme jatkuvasti kasvava ja kehittyvä organisaatio, jossa on mahdollisuus edetä ja kehittää ammattitaitoaan.

Tarjoamme työntekijöillemme tehokkaat työvälineet, henkilökohtaisen ergonomian mukaan räätälöidyt työpisteet, kilpailukykyisen palkan, osittaisen etätyömahdollisuuden ja erinomaiset työsuhde-edut, kuten kattavan työterveyshuollon sekä liikunta- ja kulttuurietuja. Järjestämme vuosittain vapaamuotoisempia aktiviteetteja, tiimipäiviä, koko talon tapahtumia ja monia muita juhlan hetkiä. Työssä viihtyminen on meille tärkeää!

Hakeminen

Kiinnostuitko? Lähetä hakemus palkkatoiveineen viimeistään 20.6.2019 mennessä osoitteella mikko.sipila@ratinki.fi. Haastattelemme hakijoita jo hakuajalla, joten lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen meille mahdollisimman pian.

Työsuhde on vakituinen ja tehtävässä aloittaminen voidaan sopia joustavasti tilanteen mukaan.

Paikka on täytetty, kiitokset kaikille hakijoille!